HCL Unica
Suita Software HCL Unica este o platformă de marketing de clasă enterprise care oferă marketing de precizie la scară largă. Conceput de la început pentru specialiștii în marketing și alimentat de AI, acesta crește automatizarea marketingului într-o mare varietate de canale de intrare și ieșire: email direct, e-mail, site web, call center, mobil IVR, bancomat, chioșc, POS și multe altele.
HCL Unica este o soluție de automatizare a marketingului bazată pe cloud pentru companii mari. Se pot iniția campanii de marketing bazat pe evenimente, analize web și management de potențiali clienți. Unica, într-o platformă integrată, oferă flexibilitate totală, putere scalabilă și integrare fără probleme cu soluțiile de la terți.
Beneficii HCL Unica
Produse software componente
Soluție avansată de gestionare a campaniilor, care oferă direcționarea către clienți, cu capacități puternice de segmentare pentru execuția și urmărirea campaniei, pe mai multe canale.
Personalizare în timp real în milisecunde. Soluție sofisticată de interacțiune în timp real pentru a personaliza experiența clientului și a determina următoarea cea mai bună acțiune pentru implicarea clienților pe diferite canale.
Management de marketing pentru companii. Soluție completă de gestionare a resurselor de marketing care oferă un mediu colaborativ pentru planificarea, executarea și gestionarea inițiativelor tale de marketing.
Perspective profunde despre comportament. O experiență digitală cu platforma analitică care permite companiei să capteze, să redea și să vizualizeze experiența individuală a utilizatorului online.
Platforma de integrare rapidă și flexibilă. Un cadru de integrare cu cod redus, deschis, direcționat pentru toate punctele de contact terță parte.
Mesagerie fiabilă și scalabilă. Soluție de mesagerie digitală integrată perfect, oferind comunicații în timp util și personalizate.
Soluție superioară de optimizare a campaniei pentru a determina strategia optimă de contact pentru fiecare client în timp.
Organizare bazată pe obiective pentru vizualizarea, crearea, executarea și măsurarea experiențelor personalizate ale clienților.