Office & Marketing Assistant

Profilul candidatului:

    • Descrierea postului:
      • activitati specifice contabilitate primara, registratura, arhivare documente, corespondenta
      • gestiune activitati clienti: incasari, plati, urmarire tranzactii bancare
      • gestiune documente economice interne, facturi, contracte, alte documente clienti si furnizori
      • coordonarea activitatii de corespondenta la nivelul companiei prin asigurarea fluxului informational intern si extern intre management si partenerii externi
      • activitati suport si pregatire documente pentru resurse umane, medicina muncii, SSM&SU: contracte de munca, fise de post, analize medicale, eliberare adeverinte etc.
      • reprezentare companie in relatia cu banca, trezoreria, ONRC, ANAF, firma de contabilitate, avocat, alte institutii
      • evidenta marfuri intrari/iesiri
      • activitati de protocol, interfata cu mediul extern, organizarea si planificarea achizitiei de produse de protocol
      • gestionare apeluri telefonice, organizare evenimente planificate de companie, rezervari
      • organizare si participare actiuni marketing: evenimente, intalniri, campanii
    • Cerinte:
      • aspect fizic placut
      • tinuta business
      • abilitati in comunicare, relationare cu clientii, diplomatie si tact
      • capacitate de organizare si planificare
      • responsabilitate, seriozitate, punctualitate, eficienta
      • persoana agreabila, organizata, dinamica, pozitiva, entuziasta
      • initiativa si capacitatea de a functiona autonom
      • abilitati de analiza si sinteza a informatiilor
      • disponibilitate full-time
    • Competente:
      • studii superioare, de preferat finalizate
      • cunostinte de limba engleza: scris si vorbit
      • cunostinte utilizare PC (Word, Excel, PowerPoint, Internet, e-mail) si echipamente de birou
      • usurinta in lucrul cu documente si aplicatii financiar/contabile sau de business
  • Oferta:
    • mediu de lucru placut si profesionist
    • acces la instruire si la un standard de competente, absolut necesare unei cresteri profesionale solide

 

Acest post nu mai este disponibil.

Pentru a te avea in baza noastra de date trimite-ne un email cu CV-ul tau la adresa office@fiveplus.ro si postul dorit iar noi te vom contacta atunci cand acesta va redeveni disponibil.