aplicatie rezervare loc eveniment

Software pentru rezervări individuale sau de grup la restaurant

Aplicația ePlaceEvent, o soluție dedicată hotelurilor, restaurantelor, centrelor de organizare evenimente, pentru a oferi clienților săi o abordare modernă de rezervare a locurilor la mese, pentru diferite evenimente organizate.

Un instrument de management extrem de util când te confrunți cu evenimente la care participă sute de persoane într‐o sală, săli multiple sau separeuri, încadrarea în termenii legali pentru spațiile de acces, timpul implicat în organizare, repartizarea persoanelor într‐un mod eficient, bazat pe anumite preferințe.

Oferă o experiență de confort și control atât managementului cât și personalului responsabil cu organizarea evenimentelor, a clienților. Se pot urmări anumite evenimente sau activitățile curente de rezervare: săli organizate pentru sărbătorile de Crăciun, Revelion, Paște, Rusalii, alte sărbători și evenimente punctuale, grupuri organizate, petreceri ale
companiilor, nunți, cazările curente din hotel
etc.

Solicită DEMO

Deții controlul asupra bunei dispoziții și a evenimentului

Ai la îndemână un instrument prin care poți obține un avantaj competitiv în piață, ce poate fi ușor transformat în oportunități de marketing, oferind clienților și partenerilor o experiență care îi atinge personal.

Imagini din aplicație

Oferă clienților o experiență de care își vor aminti cu plăcere!

Ești mai aproape de preferințele de așezare a clienților la mese.

Clientul sau grupul organizat primește un cod de rezervare prin care se autentifică și rezervă locurile în sală după dorința de grupare cu cei apropiați, așezarea lângă ringul de dans, scenă, spații de acces etc.

Aplicația pune la dispoziție posibilitatea configurării sălilor, obținerea de rapoarte, trimiterea de notificări.

Dezvoltarea aplicației a ținut cont de particularitățile exprimate de managerii care gestionează astfel de locații, problemele cu care se confruntă în organizare, situațiile de excepție care trebuie tratate.

O implementare de succes este realizată în cadrul lanțului hotelier și de organizare evenimente, ALPIN Poiana Brașov.

„Am pus în practică o idee care s-a născut din dorința de a oferi clienților și organizatorilor de evenimente o cale de a economisi timp. Pentru proprietarii de locații si organizatori este un instrument managerial excepțional în a organiza mai bine activitățile și a avea un control mai bun pe evenimentele organizate. A adus economii importante și a contribuit la corelarea acțiunilor interne mult mai bine, de la procesul de rezervare la satisfacția clienților. Pentru client, are la dispoziție un mecanism rapid și simplu de a face rezervare la evenimentul său, din orice locație, după preferințele de așezare la mese, câștigând timp prețios.“ Alin NIȚĂ, Fiveplus Solutions

Cea mai importantă economie vine din „controlul situației”

La un calcul orientativ, prin alocarea de timp pentru organizare, atenția acordată fiecarui client/grup de clienți în procesul de rezervare, la un volum de 500 de clienți per eveniment, multiple săli pentru evenimente, rezultă multe ore alocate.

Acestea pot crește mult mai mult prin timpi necuantificabili direct, luând în considerare deranjul creat, clarificări, cerințe neonorate, un control mai slab al situației.

Se pot economisi sute, chiar mii de EUR per eveniment și un control managerial mai bun, mai clar. Avantajele colaterale prin implementarea și asimilarea aplicației vor fi mult mai importante în timp.

Amortizarea investiției se poate face mai rapid pentru organizatorii de evenimente cu sute de clienți, săli multiple / separeuri, organizarea de evenimente periodice.

  • gestionarea evenimentelor organizate și obținerea de rapoarte specifice
  • definirea și configurarea sălilor de la zero sau folosind machete predefinite pentru o reproducere fidelă a spațiului
  • interfață grafică pentru configurația sălilor
  • managementul rezervărilor globale pentru necesități ale grupurilor organizate
  • integrarea prin import sau alte metode cu rezervările și informațiile gestionate în sistemele interne
  • definire operatori interni în sistem și alocarea de drepturi diferite pe evenimente
  • proceduri de asociere roluri în aplicație pentru acces diferențiat (adăugarea de mese noi, mutare rezervări, ștergeri, alocare la mese etc.)
  • notificări prin email / SMS a clienților cu rezervările efectuate
  • jurnalizarea acțiunilor din sistem
  • există un plan de extindere a aplicației cu noi funcții utile organizatorilor de evenimente
  • Tehnologie client‐server, aplicație web
  • Baza de date și aplicația se implementează pe infrastructura beneficiarului sau la un hostator, prin închirierea spațiului necesar
  • Nu necesită licențe suplimentare, aplicația fiind proiectată pentru a fi instalată și configurată să funcționeze pe sisteme open‐source: sistem de operare Linux, server de aplicație Tomcat, server de baza de date MySQL (pentru un volum de date și evenimente rezonabil)
  • Cerințe tehnice echipament: procesor Xeon/ I7, RAM 8GB, spațiu liber pe HDD
  • Echipamentul/Gateway-ul pentru trimitere SMS-uri se va analiza, în cazul în care există o soluție implementată sau alege de comun acord
  • personalizare minimală aplicație (logo, import rezervări, useri, mod tratare evenimente, săli)
  • instalări platforme software pe echipamentul beneficiarului
  • implementare aplicație, punere în funcțiune, documentație, rapoarte
  • instruire pentru operarea cu aplicația
  • suport tehnic în perioada de garanție pentru tratarea incidentelor datorate erorilor de programare
  • funcționarea în condiții optime se bazează pe performanța echipamentelor hardware (server, elementele de rețea), acces la internet pentru susținerea accesului concurent al userilor, disponibilitatea operatorilor pentru asimilarea funcționalităților aplicației.
  • suport tehnic minimal post implementare, în limita a 20 ore‐om, care pot fi folosite și pentru mici modificări specifice în aplicație sau rezolvarea unor incidente datorate exploatării aplicației
  • costuri suplimentare, daca este cazul: activități suplimentare solicitate pentru noi funcționalități în aplicație, instruire suplimentară, suport tehnic extins în funcție de particularitățile din infrastructura, alte implementări legate de mediul informatic (protecție, back‐up), implicarea unor alte platforme software pentru susținerea unor evenimente specifice, update‐uri de tehnologie, creditele pentru trimiterea de SMS‐uri, SMS Gateway, aspecte evaluate de la caz la caz.
  • timp de implementare orientativ: 30 zile
  • gestionarea evenimentelor organizate și obținerea de rapoarte specifice
  • definirea și configurarea sălilor de la zero sau folosind machete predefinite pentru o reproducere fidelă a spațiului
  • interfață grafică pentru configurația sălilor
  • managementul rezervărilor globale pentru necesități ale grupurilor organizate
  • integrarea prin import sau alte metode cu rezervările și informațiile gestionate în sistemele interne
  • definire operatori interni în sistem și alocarea de drepturi diferite pe evenimente
  • proceduri de asociere roluri în aplicație pentru acces diferențiat (adăugarea de mese noi, mutare rezervări, ștergeri, alocare la mese etc.)
  • notificări prin email / SMS a clienților cu rezervările efectuate
  • jurnalizarea acțiunilor din sistem
  • există un plan de extindere a aplicației cu noi funcții utile organizatorilor de evenimente
  • Tehnologie client‐server, aplicație web
  • Baza de date și aplicația se implementează pe infrastructura beneficiarului sau la un hostator, prin închirierea spațiului necesar
  • Nu necesită licențe suplimentare, aplicația fiind proiectată pentru a fi instalată și configurată să funcționeze pe sisteme open‐source: sistem de operare Linux, server de aplicație Tomcat, server de baza de date MySQL (pentru un volum de date și evenimente rezonabil)
  • Cerințe tehnice echipament: procesor Xeon/ I7, RAM 8GB, spațiu liber pe HDD
  • Echipamentul/Gateway-ul pentru trimitere SMS-uri se va analiza, în cazul în care există o soluție implementată sau alege de comun acord
  • personalizare minimală aplicație (logo, import rezervări, useri, mod tratare evenimente, săli)
  • instalări platforme software pe echipamentul beneficiarului
  • implementare aplicație, punere în funcțiune, documentație, rapoarte
  • instruire pentru operarea cu aplicația
  • suport tehnic în perioada de garanție pentru tratarea incidentelor datorate erorilor de programare
  • funcționarea în condiții optime se bazează pe performanța echipamentelor hardware (server, elementele de rețea), acces la internet pentru susținerea accesului concurent al userilor, disponibilitatea operatorilor pentru asimilarea funcționalităților aplicației.
  • suport tehnic minimal post implementare, în limita a 20 ore‐om, care pot fi folosite și pentru mici modificări specifice în aplicație sau rezolvarea unor incidente datorate exploatării aplicației
  • costuri suplimentare, daca este cazul: activități suplimentare solicitate pentru noi funcționalități în aplicație, instruire suplimentară, suport tehnic extins în funcție de particularitățile din infrastructura, alte implementări legate de mediul informatic (protecție, back‐up), implicarea unor alte platforme software pentru susținerea unor evenimente specifice, update‐uri de tehnologie, creditele pentru trimiterea de SMS‐uri, SMS Gateway, aspecte evaluate de la caz la caz.
  • timp de implementare orientativ: 30 zile

Vrei să lucrăm împreună?

Trimite-ne detalii despre proiectul tău

DEPARTAMENT VÂNZĂRI

40 31-805.42.55

Str Popa Savu Nr. 44

Sector 1, București, România

VEZI HARTA




    Da Am citit și sunt de acord cu Termenii și Condițiile*

    Te rugam sa dovedesti ca esti uman selectand steag.


    DEPARTAMENT VÂNZĂRI

    40 31-805.42.55

    Str Popa Savu Nr. 44

    Sector 1, București, România

    VEZI HARTA