ELO. Administrarea informațiilor
Atunci când punem problema administrării unor volume mari de date și de utilizatori, ELOenterprise este soluția potrivită din punct de vedere business. Se adaptează cerințelor zilnice de management al informației din companie, procesarea inteligentă a informației, controlul fluxurilor de lucru în mod transparent și precis, eficiența operațională ridicată, mecanisme de cautare puternice.
ELO enterprise oferă mecanisme puternice pentru sprijinirea și îmbunătățirea lucrului în echipă.
Administrarea informațiilor corporației, cu ajutorul soluțiilor ELO, aduce îmbunătățiri semnificative la infrastructura existentă, pentru a optimiza procesele de afaceri – totul desfășurându-se mai sigur, mai rapid și mai eficient. Tehnologia de administrare a conținutului, cuprinsă de ELOenterprise, posedă funcții pentru un management eficient, acces rapid și un control securizat al informației de-a lungul întregului flux de lucru.
Gama de produse ELO
Gama de produse ELO vine în întâmpinarea tuturor cerințelor la care este supus un sistem ECM/DMS și formează o platformă ideală pentru administrarea eficientă a informațiilor:
- ELOoffice – este soluția ideală pentru firmele mici și stațiile de lucru individuale;
- ELOprofessional – sub formă de soluție modulară client/server, a fost proiectată pentru nevoile companiilor mici si mijlocii;
- ELOenterprise – permite implementarea în companii mari și corporații cu ajutorul spectrului larg de opțiuni de configurare.
Companiile au cerințe direct proporționale cu dimensiunile lor și numărul proceselor de lucru. Soluția software trebuie să ofere opțiuni de configurare, proceduri sofisticate de garantare a accesului la informație și scalabilitate. Trebuie să fie capabile să suporte simultan o multitudine de procese și să administreze cu succes un număr mare de utilizatori. Astfel de capacități intră în sfera de acțiune a soluțiilor ELOprofessional și ELOenterprise.
ELOoffice este un software ce va susține activitatea zilnică prin accelerarea proceselor, simplificarea sarcinilor de muncă și creșterea productivității pe termen lung.
Structura ELOoffice este bazată pe sistemul de îndosariere care conține arhive, cabinete, bibliorafturi și dosare. Utilizatorii pot naviga prin structura de fișiere, pot deschide dosare și răsfoi rapid documentele.
Beneficiile utilizării soluției ELOoffice:
- regăsirea rapidă a documentelor;
- obținerea unei viziuni de ansamblu a fluxului de documente;
- trasabilitatea informațiilor mult mai clară;
- versionarea documentelor;
- drepturi de acces specifice;
- reducerea consumului de hârtie;
- mai multă productivitate;
- centralizarea informațiilor;
- căutarea rapidă în informații salvând timp prețios.
ELOprofessional este un instrument extraordinar pentru optimizarea proceselor de business. Cu ajutorul acestui software poți controla eficient informația pe întregul ciclu de viață al acesteia.
Beneficiile utilizării soluției ELOprofessional:
- transferul documentelor și a informației în arhivă electronică furnizează bazele accesului centralizat și rapid la informație;
- ELO poate converti o gamă largă de documente specifice (contracte, e-mail-uri, facturi, etc) într-o înregistrare electronică;
- fluxurile de lucru electronice controlează procesele interne;
- este înregistrat istoricul modificărilor pentru fiecare document administrat;
- este un mediu de stocarea potrivit pentru toate informațiile relevante pentru business în conformitate cu reglementările legale;
- ELO poate fi integrat în variate aplicații de business precum: ERP, CRM, CAD și sisteme de e-mail sau în produsele Microsoft Office, rezultând o platformă centrală de informații;
- prin administrarea soluției se pot crea ușor propriile formulare de lucru care se pot prinde în procesele interne de circuit în organizație pentru diferite acțiuni specifice (aprobare, verificare, informare etc.);
- este un sprijin real în simplificarea proceselor de business, de multe ori conducând la optimizarea proceselor definite în cadrul standardelor de firmă obținute;
- urmărirea mult mai ușoară a proceselor de muncă și monitorizarea acestora, furnizând o serie de rapoarte utile pentru luarea unor decizii potrivite;
Utilizarea ELOenterprise va propulsa afacerea către un alt nivel de performanță. Arhitectura orientată spre servicii (SOA) a ELOenterprise permite integrarea optimă a funcțiilor ELO în aplicațiile de business specifice companiei. Accentul este pus pe procesul de afaceri.
Cu ajutorul acestei soluții, elementele întregii structuri IT comunică unele cu celelalte și pot face schimb de informații în mod sigur.
Sporește acum eficiența afacerii tale
Contactază-ne acum și află cum poate soluția ELO să îți eficientizeze afacerea.