Managementul activităților / help-desk intern

Documentele interne, precum referate de achiziție, cereri de concediu sau alte documente care necesită multiple aprobări, sunt de multe ori uitate sau pierdute – din diverse motive. Astfel, o instituție/companie poate ajunge în situația în care un angajat nu și-a putut îndeplini atribuțiile pentru că un produs nu a fost achiziționat la timp.

Prin soluțiile DocPlus, dezvoltate pe tehnologia Lotus, am acumulat multă experiență concretizată în sute astfel de proiecte, plecând de la consultanță, la dezvoltarea efectivă și implementarea lor în organizații.

Aplicația de management activități este un modul care acoperă o parte din acest concept de automatizare, dezvoltat pe tehnologie web.

Contactează-ne

Flux automat de gestiune și urmărire al documentelor

Prin intermediul aplicației dezvoltate de FivePlus, angajații tăi cu acces la sistem pot să inițieze tickete tip cereri help-desk, cereri de concediu, referate, alte tipuri de documente care vor fi supuse unui flux de rezolvare.

Orice utilizator declarat în aplicație poate crea un ticket în aplicația de help-desk. În momentul creării unui nou ticket, ei vor trebui să completeze o serie de informații specifice:

  • Departamentul căruia i se adresează cererea;
  • Data propusă de rezolvare;
  • Sarcina dintr-o listă de sarcini asociate departamentului;
  • Observații;
  • Fișiere atașate în anumite limite prestabilite.
Management Printscreen 2
Management Printscreen 3

Utilizatorii pot alege dintr-o serie de acțiuni care țin de fluxul cererilor:

  • Trimitere – în funcție de departamentul selectat în cerere se selectează urmatorul aprobator din lista de utilizatori asociați acestuia;
  • Preluare;
  • Modificarea stării ticketului (Rezolvare, Întoarcere la Inițiator, Anulare).

Fiecare acțiune asupra unui ticket va genera o notificare automată care va ajunge către persoanele implicate / responsabile de rezolvarea acestuia (ex. către aprobatori și către șeful de departament pentru ticketele nou deschise care nu au fost preluate sau care au depășit data estimată de rezolvare).

Aplicația le permite utilizatorilor să genereze o serie rapoarte exhaustive, care să le ofere o viziune de ansamblu asupra stadiului în care se află toate ticket-urile introduse în sistem. Rapoartele pot fi sortate în funcție de: inițiator, stadiu, departament, dată, etc.

Clase de utilizatori

În cadrul aplicației există mai multe clase de utilizatori:

Utilizatorii tip Șef Departament – vor putea vizualiza cereri inițiate sau rezolvate de utilizatorii din departamentul propriu și vor putea repartiza un ticket către alt utilizator;

Utilizatorii tip Supervisor – văd toate ticketele și pot repartiza un ticket către un alt utilizator;

Utilizatorul tip Administrator – administrează partea de configurare a aplicației.

Acestia au la dispoziție o interfață prin intermediul căreia, pot asigura gestiunea listelor standardizate, a utilizatorilor și a departamentelor.

Orice utilizator declarat în sistem are dreptul de a introduce un ticket help-desk.

Interfața aplicației are urmatoarea formă:

  • Meniul de navigare, trei sectiuni distincte:
    • Secțiunea de rapoarte
    • Secțiunea de acțiuni
    • Secțiunea de administrare
  • Panoul de vizualizarea a datelor conform raportului selectat cu acțiunile specifice disponibile.
Management Printscreen 1

Aplicația folosește un server de aplicații Java (Tomcat) și constă dintr-o bază de date MySql și o aplicație Java cu interfață tip browser.

E timpul să gestionezi mai eficient documentele interne

Automatizarea proceselor și managementul activității este o preocupare continuă pentru organizațiile care doresc un plus de eficiență. Ținerea sub control a unor astfel de procese se poate realiza ușor folosind soluțiile dezvoltate de către FivePlus.

Contactează-ne acum și bucură-te de toate avantajele pe care ți le aduce automatizarea proceselor interne!

Vrei să lucrăm împreună?

Trimite-ne detalii despre proiectul tău

DEPARTAMENT VÂNZĂRI

40 31-805.42.55

Str Popa Savu Nr. 44

Sector 1, București, România

VEZI HARTA




    Da Am citit și sunt de acord cu Termenii și Condițiile*


    DEPARTAMENT VÂNZĂRI

    40 31-805.42.55

    Str Popa Savu Nr. 44

    Sector 1, București, România

    VEZI HARTA