HCL Sametime

HCL Sametime oferă o comunicare în timp real extrem de sigură prin mesagerie instantanee, întâlniri online, audio și video, indiferent unde lucrați - la birou sau în deplasare.

Este un mediu de baze de date NoSQL și oferă un sistem de gestionare a bazelor de date (SGBD), o platformă adecvată pentru dezvoltarea aplicațiilor. Sunt incluse aplicațiile de poștă electronică (inclusiv calendarul, lista sarcinilor), discuțiile electronice, „TeamRoom” și altele.

Contactează-ne

Oferă în principal funcții de mesagerie instantanee, cum ar fi prezența, chat-urile text, întâlnirile de echipă, inclusiv istoricul și apelurile telefonice bidirecționale, se bazează pe serverul Domino. În noile versiuni: aplicație pentru dispozitive mobile.

HCL Sametime este o platformă de întâlniri de încredere, creată pentru modul în care organizațiile moderne de astăzi trebuie să funcționeze – cu ușurință, siguranță și de la distanță – reducând în același timp costurile operaționale.

Sametime

Beneficiile HCL Sametime

Creează, programează și gestionează meeting-uri cu ușurință
Lucrează mai rapid. Colaborează cu echipa ta mult mai ușor cu functionalitățile speciale pentru utilizatori si moderatori.

Alătură-te unei întâlniri din autovehiculul tău personal
Gestionează-ți întâlnirile prin sistemul vehicului tău, folosind Apple CarPlay sau Android Auto. De asemenea, citește sau dictează mesaje folosind Siri.

Trei soluții pentru meeting-uri în una singură
Transmite în timp real întâlnirile echipei, găzduiește evenimente interactive de tip „Curs” și gestionează diferitele întâlniri zilnice dintre membrii echipelor.

Asigură confidențialitatea datelor
Deoarece configurarea ta Sametime este unică, toate întâlnirile tale sunt protejate. Adaugă un nou nivel de securitate cu opțiunea noastră de encriptare „end-to-end” pentru întâlnirile tale private de maximă importanță.

Instalează fișiere 80% mai rapid intr-un cloud securizat privat
Implementare rapidă folosind containere și scalează automat cu Kubernetes; instalează folosind mai puține servere.

Configurează reguli pentru administratori și gestionează resursele așa cum vrei
E mult mai ușor sa definești regulile de care ai nevoie să îți protejezi informațiile confidențiale.

Grăbește procesul de lucru prin colaborări neîntrerupte
Membrii echipelor pot continua conversațiile după întâlnirile de lucru, folosind un spațiu persistent cu opțiuni de chat, conversații evidențiate și înregistrări video.

Gestionează și programează toate întâlnirile din calendar în mai puțin de 30 de secunde
Creează și configurează tipul de întâlnire video pe care îl vrei și programează în agendă. Nu există restricții legate de numărul de configurații pentru întâlniri, deoarece modulul se ocupă de toate detaliile.

Pornește proiectele mai rapid prin meeting-uri cu un singur click
Nu îți pierde timpul cu programe ce trebuie instalate sau actualizate. Tot ce ai nevoie este un browser și poți începe.

Vrei să lucrăm împreună?

Trimite-ne detalii despre proiectul tău

DEPARTAMENT VÂNZĂRI

40 31-805.42.55

Str Popa Savu Nr. 44

Sector 1, București, România

VEZI HARTA




    Da Am citit și sunt de acord cu Termenii și Condițiile*


    DEPARTAMENT VÂNZĂRI

    40 31-805.42.55

    Str Popa Savu Nr. 44

    Sector 1, București, România

    VEZI HARTA