HCL Connections
Conține următoarele funcții: Activități, bloguri, marcaje, comunități, fișiere, forumuri, pagină de pornire, valori, profiluri și wikis.
Descoperă cum asigură Connections o sincronizare mai bună a afacerii
Organizează echipele și conținutul în jurul scopurilor comune sau al proiectelor, pentru a grăbi procesul de lucru și pentru a creea un mediu de colaborare facil membrilor echipei.
Maximizează valoarea comunităților și a conținuturilor prin integrarea cu uneltele Microsoft.
Oferă uneltele de gestiune a proiectelor pentru a aloca sarcini de lucru și pentru a vedea progresul și statusul în timp real al fiecărui proiect.
Unealta Touchpoint oferă un proces simplificat de a introduce noii angajați în procesele de lucru și de a-i conecta la conținutul relevant pentru sarcinile de lucru.
Unealta Orient Me oferă o pagină personalizată pentru a aduce doar cele mai relevante unelte, app-uri și noutăți.
Menține angajații concentrați folosind un hub ce eficientizează comunicarea și accesul la informații, ceea ce asigură sincronizarea echipelor și livrarea rezultatelor așteptate.