cutii-docplus-v2-150

Primele aspecte la care trebuie sa te gandesti ca te va sprijini implementarea unei solutii pentru managementul documentelor si informatiilor sunt:

    •      Situatia economica actuala impune un ritm crescut de luare a deciziilor, focalizare pe activitatile care aduc valoare organizatiei, de adaptare rapida la cerintele pietei
    •      Reducerea de personal nu inseamna neaparat si reducerea activitatilor, a proceselor de lucru din organizatie. Efectul reorganizarii poate fi minimizat printr-o organizare        interna mai eficienta a informatiilor, a documentelor, captarea si valorificarea la maximum a „cunostintelor” personalului.
    •   O productivitate ridicata a personalului se poate obtine prin implementarea unor instrumente software care sa permita focalizarea pe activitatile care aduc valoare organizatiei si alocarea a cat mai putin timp pe activitati administrative
    • Intr-un cadru competitional din ce in ce mai mare, companiile care utilizeaza un mediu de tip „colaborativ”, orientat catre client, cu posibilitati de actiuni proactive, au un avantaj competitiv in piata
    • Economisirea resurselor existente, atat a celor umane, cat si a costurilor asociate derularii activitatilor interne. Prin investitii minime se pot obtine rapid economii importante si beneficii cantitative si calitative.
    • Un management modern se bazeaza in luarea deciziilor pe informatii „relevante”, doreste sa aiba acces rapid la situatii si rapoarte privind stadiul derularii unor activitati, a persoanelor responsabile pe anumite teme, a termenelor de executie etc.

alin-150

Solutia pentru managementul documentelor DocPlus, constituie un element important in sustinerea unui mediu de lucru dinamic, cunostintele unei organizatii,           automatizarea activitatilor interne, colaborarea si lucrul cu informatiile, scopul principal fiind cresterea productivitatii angajatilor si eficientei organizatiei.

Indiferent de tipul si marimea organizatiei, prin solutia DocPlus un beneficiar gaseste raspuns la unele nevoi, fie generale – organizarea informatiilor departamentelor sau a   grupurilor de lucru, circuitul documentelor, fie la unele punctuale – evidenta a contractelor, gestiune a proiectelor, a dosarelor de personal, a documentelor de intrare/iesire,   tinerea sub control a sistemului calitatii etc.

„Aprecierea solutiei DocPlus in cadrul nominalizarii companiei la evenimentele europene de top, reprezinta un factor important privind strategia FivePlus si abordarea pietei, participarea in plan competitional alaturi de alte solutii de prestigiu prezente la nivel european. Focusul principal este si va fi accelerarea proceselor, reducerea costurilor, cresterea performantelor partenerilor care implementeaza aceasta solutie. Prin solutiile furnizate, ne dorim ca si partenerii nostri sa obtina rezultate importante prin cresterea performantelor si a valorii organizatiei.”, a declarat Alin Nita, Director General FivePlus Solutions.

[442 Kb]