Promovare prin Google Ads
Internetul este o sursă imensă de informații. Măriți-vă semnificativ șansele de a fi prezenți cu oferta în topul listei de căutare!
Afacerea dvs. se bazează pe vânzarea de produse/servicii. Cine este interesat de ceea ce aveți de oferit, caută pe Internet după diferite cuvinte cheie și primește o listă cu concurenții dvs. și alte pagini relevante. Poate însemnă returnarea a zeci, sute, mii de pagini pentru cel care a făcut o astfel de căutare.
Dacă nu veți fi printre primii în listă, șansele ca un “căutător” să se transforme în “vizitator” al site-ului dvs., potențial client și ulterior în client, tind spre “0”. Intervine norocul că acel căutător să aibă rabdare în a vă identifica.
Foarte mulți vizitatori care ajung pe site-ul dvs. ajung datorită faptului că v-au gasit site-ul listat în motoarele de căutare sau ați intreprins diferite acțiuni de creștere a ranking-ului.
Sansa dvs. este să fiti printre primii în listă sau în anumite secțiuni vizibile.
Adresarea printr-o campanie focalizata pe afacerea dvs., numărul de vizitatori se dublează, cel puțin, implicit și vânzările rezultate. Șansele să te adresezi direct celor care caută ce oferi sunt din start mult mai mari. V-ați adresat direct potențialilor clienți. Transformați în bani aceste valori și veți vedea că prin abordarea unor astfel de servicii vă amortizați costurile din primele luni!
Pe domeniul dvs. de activitate concurenții poate au apelat deja la aceste metode, iar potentialii clienti se duc acolo unde găsesc ce au nevoie rapid.
Google este cu siguranță cel mai popular motor de căutare, folosit de utilizatorii din intreaga lume.
Anul trecut, în SUA, peste 65% dintre căutările de informație pe internet au fost facute folosind motorul de căutare Google.
În România, utilizarea motorului Google depășește 80% din totalul de motoare utilizate. Pe zona de căutare prin intermediul motoarelor de căutare există servicii gratuite și servicii plătite.
Abordarea fiecarui client de a atrage vizitatori este în funcție de obiectivele pe care și le fixează fiecare, în funcție de ce are de oferit, vizibilitatea pe care o dorește să o aibă.
Care sunt obiectivele clienților noștri?
• Să fie prezenți printre primele rezultate ale motoarelor de căutare pentru cuvintele și expresiile cele mai reprezentative pentru domeniul lor de activitate.
• Să beneficieze de un trafic de calitate în urma căruia:
• să câștige clienți noi
• să iși mărească volumul de vânzări
• să optimizeze și să controleze investiția și efortul depus
• să își mărească prezența și notorietatea online
Reînnoirea campaniei publicitare
Dacă doriți continuarea campaniei puteți comanda o reinnoire și în maxim 4 ore de la confirmarea plății aveți asigurată continuitatea campaniei publicitare.
Vă oferim servicii Google Ads eficiente în funcție de rezultatul scontat: vizibilitate, trafic sau cumpărători. Suntem Partener Certificat Google Ads, avem specialiști cu experiență în gestionarea de bugete mari.
Publicitate în Google Adwords sau Optimizare site pentru Google?
Cele doua modalități de promovare nu se exclud deoarece sunt complementare.
Pentru companiile care doresc rezultate imediate recomandăm Google Ads.
Pentru companiile care doresc o investiție rentabilă recomandăm să ia serios în calcul o optimizare site pentru Google.
Abordare diferită
Publicitatea în Google Adwords permite de afișarea de anunțuri publicitare ce deschid pagini ale site-ului.
Optimizarea site-ului pentru Google permite indexarea cât mai bună a paginilor site-ului de către motorul de căutare Google și nu numai.
Timp de finalizare diferit
Anunțurile Google Ads apar rapid, în câteva ore.
Optimizarea site-ului pentru Google aduce rezultate în câteva săptămâni. Munca întregului proces de optimizare se reflectă în rezultate abia după 3-6 luni.
Costurile sunt calculate diferit
Anunțurile Google Ads au un cost de apariție raportat la numărul de clicuri și valoarea cuvintelor cheie. Pot induce costuri foarte mari dacă nu sunt parametrizate corect.
Optimizarea site-ului pentru Google are costuri ceva mai mari la inceput dar, în timp, se dovedește a fi o investiție foarte rentabilă.
Afișare diferită
Anunțurile Google Ads apar într-o secțiune denumită legături sponsorizate, fie în stânga, deasupra listei de site-uri, într-o zonă marcată cu galben, fie în partea dreaptă.
Anunțurile Google Ads pot fi afișate, suplimentar, în rețeaua de conținut. Rețeaua de conținut este alcătuită din site-uri care au inclusă în paginile lor secțiunea “Anunturi Google”.
Optimizarea site-ului pentru Google se reflectă în listarea rezultatelor în lista din partea stângă.
Asemănări
Ambele mecanisme sunt sensibile la cuvinte cheie.
Afișarea se face după o căutare în motorul Google.
Afișarea anunțurilor
anunțurile pot fi afișate în motorul de căutare Google si in motoarele de cautare partenere Google (motoare ce folosesc ca mecanism de cautare motorul Google) anunturile pot fi afisate in reteaua de continut
1.1 Anunturile dvs. apar in sectiunea legaturi sponsorizate Google
Dupa cautarea in Google a unei informatii folosind unul dintre cuvintele cheie alese de dvs., anuntul va apare alaturi de rezultatele cautarii intr-o sectiune denumita “legaturi sponsorizate”.
Apăsând pe anunț se ajunge în site-ul dvs., în pagina pe care o considerați a fi cea mai relevantă.
1.2 Anunțurile dvs. apar în rețeaua de conținut Google
Site-urile afiliate la mecanismul Google, pot afișa anunțul dumnevoastră într-o secțiune denumită “Anunțuri Google”.
Afișarea anunțului se face fără a mai fi necesară o căutare în motorul Google. Este o altă sursă însemnată pentru a aduce vizitatori.
Cum lucrăm?
Pentru a avea o campanie publicitară de succes parcurgem urmatorii pași:
Pasul 1 – definim campania
• Analizăm împreună cu dvs. obiectivele
• Vă creăm o campanie de anunțuri ce poate permite atingerea obiectivelor propuse
• Oferim asistență în crearea anunțurilor ce vor fi vizibile online și în alegerea cuvintelor cheie pentru care aceste anunturi vor apare
• Optimizăm parametrii campaniei astfel încât vizitatorii să fie cât mai relevanți și cât mai mulți dintre ei să se transforme în cumpărători
Pasul 2 – publicăm campania
• Publicăm campania în cel mai scurt timp
• Dacă nu aveți cuvinte cheie care să fie marcă înregistrată care să necesite aprobare din partea detinatarilor, vizualizarea anunțului se face în maxim 48 de ore de la momentul publicării
Pasul 3 – controlăm derularea campaniei
• Controlăm zilnic derularea campaniei
• Vă ținem la curent cu derularea campanii prin trimiterea periodică de rapoarte statistice