Fa rezervarea la evenimentul tau, cat mai simplu, de unde vrei, dupa preferintele tale de asezare la mese.
Castigi timp pretios pentru tine si familia ta.

RezervLOC

Deții controlul asupra bunei dispoziții și a evenimentului
Pentru organizația care implementează o astfel de soluție avantajele sunt multiple:

  • Ai împreună cu șefii de sală un control mai bun al spațiului ocupat, al deservirii la mese
  • Organizezi din timp pregătirea sălii, deții controlul pe mesele rezervate astfel încat să aloci eficient personalul propriu de deservire
  • Reduci timpul cu lămuririle suplimentare privind mesele disponibile, reajustarea configurației meselor
  • Tratezi și eviți elegant clienții insistenți
  • Combini și analizezi datele din sistemele proprii și cele din rezervare pentru un management transparent al porțiilor
  • Oferi clienților posibilitatea de a‐și alege locul în sală, lăsând controlul la latitudinea acestora
  • Obții rapoarte pe care le poți exploata oricând privind gradul de încărcare, numărul de persoane, copii, dispunerea pe săli

Un instrument util organizatorilor de evenimente

Un instrument util organizatorilor de evenimente

Aplicația RezervLOC, o soluție dedicată hotelurilor, restaurantelor, centrelor de organizare evenimente, pentru a oferi clienților săi o abordare modernă de rezervare a locurilor la mese, pentru diferite evenimente organizate.

Un instrument de management extrem de util când te confrunți cu evenimente la care participă sute de persoane într‐o sală, săli multiple sau separeuri, încadrarea în termenii legali pentru spațiile de acces, timpul implicat în organizare, repartizarea persoanelor într‐un mod eficient, bazat pe anumite preferințe.

Oferă o experiență de confort și control atât managementului cât și personalului responsabil cu organizarea evenimentelor, a clienților. Se pot urmări anumite evenimente sau activitățile curente de rezervare: săli organizate pentru sărbătorile de Crăciun, Revelion, Paște, Rusalii, alte sărbători și evenimente punctuale, grupuri organizate, petreceri ale companiilor, nunți, cazările curente din hotel etc.

Oferă clienților o experiență de care își vor aminti cu plăcere! Ești mai aproape de preferințele de așezare a clienților la mese.

Clientul sau grupul organizat primește un cod de rezervare prin care se autentifică și rezervă locurile în sală după dorința de grupare cu cei apropiați, așezarea lângă ringul de dans, scenă, spații de acces etc. Aplicația pune la dispoziție posibilitatea configurării sălilor, obținerea de rapoarte, trimiterea de notificări.

Este disponibilă pe desktop pentru administratori și pe dispozitive mobile pentru clienții care efectuează rezervările.

Dezvoltarea aplicației a ținut cont de particularitățile exprimate de managerii care gestionează astfel de locații, problemele cu care se confruntă în organizare, situațiile de excepție care trebuie tratate. Soluția informatică s‐a optimizat sub îndrumarea lanțului hotelier și de organizare evenimente, ALPIN Poiana Brașov.

Cea mai importantă economie vine din „controlul situației”

La un calcul orientativ, prin alocarea de timp pentru organizare, atenția acordată fiecarui client/grup de clienți în procesul de rezervare, la un volum de 500 de clienți per eveniment, multiple săli pentru evenimente, rezultă multe ore alocate. Acestea pot crește mult mai mult prin timpi necuantificabili direct, luând în considerare deranjul creat, clarificări, cerințe neonorate, un control mai slab al situației.

Se pot economisi sute, chiar mii de EUR per eveniment și un control managerial mai bun, mai clar. Avantajele colaterale prin implementarea și asimilarea aplicației vor fi mult mai importante în timp.
Amortizarea investiției se poate face mai rapid pentru organizatorii de evenimente cu sute de clienți, săli multiple / separeuri, organizarea de evenimente periodice.

Funcționalități principale
  • gestionarea evenimentelor organizate și obținerea de rapoarte specifice
  • definirea și configurarea sălilor de la zero sau folosind machete predefinite pentru o reproducere fidelă a spațiului
  • interfață grafică pentru configurația sălilor
  • managementul rezervărilor globale pentru necesități ale grupurilor organizate
  • integrarea prin import sau alte metode cu rezervările și informațiile gestionate în sistemele interne
  • definire operatori interni în sistem și alocarea de drepturi diferite pe evenimente
  • proceduri de asociere roluri în aplicație pentru acces diferențiat (adăugarea de mese noi, mutare rezervări, ștergeri, alocare la mese etc.)
  • notificări prin email / SMS a clienților cu rezervările efectuate
  • jurnalizarea acțiunilor din sistem
  • există un plan de extindere a aplicației cu noi funcții unele organizatorilor de evenimente

Arhitectura:
  • Tehnologie client‐server, aplicație web
  • Baza de date și aplicația se implementează pe infrastructura beneficiarului sau la un hostator, prin închirierea spațiului necesar
  • Nu necesită licențe suplimentare, aplicația fiind proiectată pentru a fi instalată și configurată să funcționeze pe sisteme open‐source: sistem de operare Linux, server de aplicație Tomcat, server de baza de date MySQL (pentru un volum de date și evenimente rezonabil)
  • Cerințe tehnice echipament: procesor Xeon/ I7, RAM 8GB, spațiu liber pe HDD
Implementare:
  • personalizare minimală aplicație (logo, import rezervări, useri, mod tratare evenimente, săli)
  • instalări platforme software pe echipamentul beneficiarului
  • implementare aplicație, punere în funcțiune, documentație, rapoarte
  • instruire pentru operarea cu aplicația
  • suport tehnic în perioada de garanție pentru tratarea incidentelor datorate erorilor de programare
  • suport tehnic minimal post implementare, în limita a 20 ore‐om, care pot fi folosite și pentru mici modificări specifice în aplicație sau rezolvarea unor incidente datorate exploatării aplicației vcosturi suplimentare, daca este cazul: activități suplimentare solicitate pentru noi funcționalități în aplicație, instruire suplimentară, suport tehnic extins în funcție de particularitățile din infrastructura, alte implementări legate de mediul informatic (protecție, back‐up), implicarea unor alte platforme software pentru susținerea unor evenimente specifice, update‐uri de tehnologie, creditele pentru trimiterea de SMS‐uri, SMS Gateway, aspecte evaluate de la caz la caz.
  • timp de implementare orientativ: 30 zile
  • funcționarea în condiții optime se bazează pe performanța echipamentelor hardware (server, elementele de rețea), acces la internet pentru susținerea accesului concurent al userilor, disponibilitatea operatorilor pentru asimilarea funcționalităților aplicației.

Puteți chiar de la următorul eveniment să aveți soluția implementată și funcțională!




 
Sunt de acord să fiu contactat pe email și/sau telefon. Accept Termenii si Conditiile Fiveplus.