solutii

ELO administrarea informatiilor

Administrarea informatiilor corporatiei, cu ajutorul solutiilor ELO, aduce imbunatatiri semnificative la infrastructura existenta, pentru a optimiza procesele de afaceri – totul desfasurandu-se mai sigur, mai rapid si mai eficient. Tehnologia de administrare a continutului, cuprinsa de ELOenterprise, poseda functii pentru un management eficient, acces rapid si un control securizat al informatiei de-a lungul intregului flux de lucru.
Gama de produse ELO vine in intampinarea tuturor cerintelor la care este supus un sistem ECM/DMS si formeaza o platforma ideala pentru administrarea eficienta a informatiilor.

ELO office este solutia ideala pentru firmele mici si statiile de lucru individuale.
ELO professional, sub forma de solutie modulara client/server, a fost proiectata pentru nevoile companiilor mici si mijlocii.
ELO enterprise permite implementarea in companii mari si corporatii cu ajutorul spectrului larg de optiuni de configurare

Companiile au cerinte direct proportionale cu dimensiunile lor si numarul proceselor de lucru. Solutia software trebuie sa ofere optiuni de configurare, proceduri sofisticate de garantare a accesului la informatie si scalabilitate. Trebuie sa fie capabile sa suporte simultan o multitudine de procese si sa administreze cu succes un numar mare de utilizatori. Astfel de capacitati intra in sfera de actiune a solutiilor ELOprofessional si ELOenterprise.

ELO Office este un software ce va sustine in activitatea zilnica prin accelerarea proceselor, simplificarea sarcinilor de munca si cresterea productivitatii pe termen lung.
Structura ELOoffice este bazata pe sistemul de indosariere care contine arhive, cabinete, bibliorafturi si dosare. Utilizatorii pot naviga prin structura de fisiere, pot deschide dosare si rasfoi rapid documentele.

Prin ELO office vorbim de:

  • regasirea rapida a documentelor
  • obtinerea unei viziuni de ansamblu a fluxului de documente
  • trasabilitatea informatiilor mult mai clara
  • versionarea documentelor
  • drepturi de acces specifice
  • reducerea consumului de hartie
  • mai multa productivitate
  • centralizarea informatiilor
  • cautarea rapida in informatii salvand timp pretios

ELO professional, un instrument extraordinar pentru optimizarea proceselor de business.
Se poate controla eficient informatia pe intregul ciclu de viata al acesteia.

Ofera o serie de beneficii:

  • transferul documentelor si a informatiei in arhiva electronica furnizeaza bazele accesului centralizat si rapid la informatie.
  • ELO poate converti o gama larga de documente specifice (contracte, e-mail-uri, facturi, etc) intr-o inregistrare electronica.
  • fluxurile de lucru electronice controleaza procesele interne.
  • este inregistrat istoricul modificarilor pentru fiecare document administrat.
  • este un mediu de stocarea potrivit pentru toate informatiile relevante pentru business in conformitate cu reglementarile legale.
  • ELO poate fi integrat in variate aplicatii de business precum: ERP, CRM, CAD si sisteme de e-mail sau in produsele Microsoft Office, rezultand o platforma centrala de informatii.
  • prin administrarea solutiei se pot crea usor propriile formulare de lucru care se pot prinde in procesele interne de circuit in organizatie pentru diferite actiuni specifice (aprobare, verificare, informare etc.)
  • este un sprijin real in simplificarea proceselor de business, de multe ori conducand la optimizarea proceselor definite in cadrul standardelor de firma obtinute.
  • urmarirea mult mai usor a proceselor de munca si monitorizarea acestora, furnizand o serie de rapoarte utile pentru luarea unor decizii potrivite

Prin ELOenterprise vorbim de un alt nivel de performanta
Arhitectura orientata spe servicii (SOA) a ELOenterprise permite integrarea optima a functiilor ELO in aplicatiile de business specifice companiei. Accentul este pus pe procesul de afaceri. Astfel, se asigura faptul ca elementele intregii structuri IT comunica unele cu celelalte si pot face schimb de informatii in mod sigur.

Atunci cand punem problema administrarii unor volume mari de date si de utilizatori, ELOenterprise este solutia potrivita din punct de vedere business. Se adapteaza cerintelor zilnice de management al informatiei din companie, procesarea inteligenta a informatiei, controlul fluxurilor de lucru in mod transparent si precis, eficienta operationala ridicata, mecanisme de cautare puternice.
ELO enterprise ofera mecanisme puternice pentru sprijinirea si imbunatatirea lucrului in echipa.
Solicitati detalii de la consultantii FivePlus!