internet-marketing-banner

Promovare prin Google AdWords

Internetul este o sursa imensa de informatii. Mariti-va semnificativ sansele de a fi prezenti cu oferta in topul listei de cautare!
Afacerea dvs. se bazeaza pe vanzarea de produse/servicii. Cine este interesat de ceea ce aveti de oferit, cauta pe Internet dupa diferite cuvinte cheie si primeste o lista cu concurentii dvs. si alte pagini relevante. Poate insemna returnarea a zeci, sute, mii de pagini pentru cel care a facut o astfel de cautare.

Daca nu veti fi printre primii in lista, sansele ca un “cautator” sa se transforme în “vizitator” al site-ului dvs., potential client si ulterior in client, tind spre “0”. Intervine norocul ca acel cautator sa aiba rabdare in a va identifica.
Foarte multi vizitatori care ajung pe site-ul dvs. ajung datorita faptului ca v-au gasit site-ul listat in motoarele de cautare sau ati intreprins diferite actiuni de crestere a ranking-ului.
Sansa dvs. este sa fiti printre primii in lista sau in anumite sectiuni vizibile.

Ganditi-va! Daca acum din Internet vin cca. 1.000 vizitatori/luna, ei sunt potentiali clienti pentru dvs. Poate 5% din acestia devin interesati de oferta dvs. si va cumpara produsele/serviciile. La o vanzare de 100 U.M. (unitati monetare) pe produs/serviciu rezulta un venit de 5.000 U.M.
Adresarea printr-o campanie focalizata pe afacerea dvs., numarul de vizitatori se dubleaza, cel putin, implicit si vanzarile rezultate. Sansele sa te adresezi direct celor care cauta ce oferi sunt din start mult mai mari. V-ati adresat direct potentialilor clienti. Transformati in bani aceste valori si veti vedea ca prin abordarea unor astfel de servicii va amortizati costurile din primele luni!

Pe domeniul dvs. de activitate concurentii poate au apelat deja la aceste metode, iar potentialii clienti se duc acolo unde gasesc ce au nevoie rapid.
Google este cu siguranta cel mai popular motor de cautare, folosit de utilizatorii din intreaga lume.
Anul trecut, in SUA, peste 65% dintre cautarile de informatie pe internet au fost facute folosind motorul de cautare Google.
In Romania, utilizarea motorului Google depaseste 80% din totalul de motoare utilizate. Pe zona de cautare prin intermediul motoarelor de cautare exista servicii gratuite si servicii platite.
Abordarea fiecarui client de a atrage vizitatori este in functie de obiecticele pe care si le fixeaza fiecare, in functie de ce are de oferit, vizibilitatea pe care o doreste sa o aiba.

Care sunt obiectivele clientilor nostri?
• Sa fie prezenti printre primele rezultate ale motoarelor de cautare pentru cuvintele si expresiile cele mai reprezentative pentru domeniul lor de activitate.
• Sa beneficieze de un trafic de calitate in urma caruia:
• sa castige clienti noi
• sa isi mareasca volumul de vanzari
• sa optimizeze si sa controleze investitia si efortul depus
• sa isi mareasca prezenta si notorietatea online

 

Reinnoirea campaniei publicitare
Daca doriti continuarea campaniei puteti comanda o reinnoire si in maxim 4 ore de la confirmarea platii aveti asigurata continuitatea campaniei publicitare.
Va oferim servicii Google Adwords eficiente in functie de rezultatul scontat: vizibilitate, trafic sau cumparatori. Suntem Partener Certificat Google Adwords, avem specialisti cu experienta in gestionarea de bugete mari.

 
Toate campurile marcate cu * sunt obligatorii!

Publicitate in Google Adwords sau Optimizare site pentru Google?

Cele doua modalitati de promovare nu se exclud deoarece sunt complementare.
Pentru companiile care doresc rezultate imediate recomandam Google Adwords.
Pentru companiile care doresc o investitie rentabila recomandam sa ia serios in calcul o optimizare site pentru Google.

Abordare diferita
Publicitatea in Google Adword s permite de afisarea de anunturi publicitare ce deschid pagini ale site-ului.
Optimizarea site-ului pentru Google permite indexarea cat mai buna a paginilor site-ului de catre motorul de cautare Google si nu numai.

Timp de finalizare diferit
Anunturile Google Adwords apar rapid, in cateva ore.
Optimizarea site-ului pentru Google aduce rezultate in cateva saptamani. Munca intregului proces de optimizare se reflecta in rezultate abia dupa 3-6 luni.

Costurile sunt calculate diferit
Anunturile Google Adwords au un cost de aparitie raportat la numarul de clicuri si valoarea cuvintelor cheie. Pot induce costuri foarte mari daca nu sunt parametrizate corect.
Optimizarea site-ului pentru Google are costuri ceva mai mari la inceput dar, in timp, se dovedeste a fi o investitie foarte rentabila.

Afisare diferita
Anunturile Google Adwords apar intr-o sectiune denumita legaturi sponsorizate, fie in stanga, deasupra listei de site-uri, intr-o zona marcata cu galben, fie in partea dreapta.
Anunturile Google Adwords pot fi afisate, suplimentar, in reteaua de continut. Reteaua de continut este alcatuita din site-uri care au inclusa in paginile lor sectiunea “Anunturi Google”.
Optimizarea site-ului pentru Google se reflecta in listarea rezultatelor in lista din partea stanga.

Asemanari
Ambele mecanisme sunt sensibile la cuvinte cheie.
Afisarea se face dupa o cautare in motorul Google.

 

Afisarea anunturilor
anunturile pot fi afisate in motorul de cautare Google si in motoarele de cautare partenere Google (motoare ce folosesc ca mecanism de cautare motorul Google) anunturile pot fi afisate in reteaua de continut

1.1 Anunturile dvs. apar in sectiunea legaturi sponsorizate Google
Dupa cautarea in Google a unei informatii folosind unul dintre cuvintele cheie alese de dvs., anuntul va apare alaturi de rezultatele cautarii intr-o sectiune denumita “legaturi sponsorizate”.
Apasand pe anunt se ajunge in site-ul dvs., in pagina pe care o considerati a fi cea mai relevanta.

1.2 Anunturile dvs. apar in reteaua de continut Google
Site-urile afiliate la mecanismul Google, pot afisa anuntul dumnevoastra intr-o sectiune denumita “Anunturi Google”.
Afisarea anuntului se face fara a mai fi necesara o cautare in motorul Google. Este o alta sursa insemnata pentru a aduce vizitatori.

Cum lucram?
Pentru a avea o campanie publicitara de succes parcurgem urmatorii pasi:

Pasul 1 – definim campania
• Analizam impreuna cu dvs. obiectivele
• Va cream o campanie de anunturi ce poate permite atingerea obiectivelor propuse
• Oferim asistenta in crearea anunturilor ce vor fi vizibile online si in alegerea cuvintelor cheie pentru care aceste anunturi vor apare
• Optimizam parametrii campaniei astfel incat vizitatorii sa fie cat mai relevanti si cat mai multi dintre ei sa se transforme in cumparatori

Pasul 2 – publicam campania
• Publicam campania in cel mai scurt timp
• Daca nu aveti cuvinte cheie care sa fie marca inregistrata care sa necesite aprobare din partea detinatorilor, vizualizarea anuntului se face in maxim 48 de ore de la momentul publicarii

Pasul 3 – controlam derularea campaniei
• Controlam zilnic derularea campaniei
• Va tinem la curent cu derularea campanii prin trimiterea periodica de rapoarte statistice