banner-docplus-ro

Decizii Interne

Orice organizatie este guvernata de comunicari si decizii, managementul acesteia avand la dispozitie instrumente pentru a coordona activitatile, deciziile facand parte inclusiv din zona legislativa a organizatiei.

O decizie poate fi tiparita si pusa la un dosar cu semnatura olografa. Modul cel mai simplu si controlabil de instiintare de catre management asupra deciziior conducerii este prin intermediul unei solutii informatice.

Descrierea aplicatiei Docplus Decizii Interne

DocPlus® Decizii Interne este o aplicatie care raspunde in primul rand cerintelor legislative cu privire la informarea corecta a angajatilor in legatura cu diverse proceduri si activitati legate de serviciu ca de exemplu stabilirea si comunicarea perioadelor de concedii, cu privire la regulamentele de ordine interioara, numiri in functie etc.

Trimiterea deciziilor si informarilor catre personal prin intermediul aplicatiei reprezinta pentru management metoda cea mai facila si mai usor de controlat.

Sistemul permite crearea si transmiterea deciziilor chiar si atunci cand managerul responsabil nu se afla la birou. Pentru accesarea de la distanta a datelor din aplicatie, se foloseste capabilitatea de lucru off-line.

Aplicatia Decizii Interne permite crearea si transmiterea deciziilor interne in organizatie, a notelor si a comunicarilor interne. Un aspect important il reprezinta capabilitatea aplicatiei de a pastra in istoric informatiile cu privire la data la care angajatii au accesat documentul si au luat la cunostinta, informatii necesare in cazul unui control.

Fiecare decizie sau comunicare facuta prin intermediul aplicatiei duce la scaderea cheltuielilor de tiparire a informatiei si a timpului pierdut de fiecare angajat pentru a se deplasa la secretariat si a semna pentru luare la cunostinta; persoana desemnata sa se ocupe de aceasta activitate va avea un control eficient a deciziilor transmise, de la redactarea sa pana la informarea personalului si luarea la cunostinta.

Riscul pierderii documentelor semnate este astfel inlaturat, putand fi consultata oricand aplicatia pentru obtinerea de informatii privind deciziile. Persoanele nou angajate vor avea de asemenea la dispozitie imediat, prin aplicatie, acele decizii si informari care le sunt necesare pentru desfasurarea activitatii, fara a mai depinde de disponibilitatea altor persoane pentru a putea intra in posesia informatiilor.

Beneficiile aplicatiei Docplus Decizii Interne

  • Permite crearea unor documente care contin decizii interne si difuzarea acestora catre persoanal, fiind posibila adaugarea de documente electronice ca atasament (fisiere, documente scanate)
  • Ofera control pentru transmiterea deciziilor numai de catre persoanele care au dreptul de a emite decizii
  • Asigura evidenta accesului utilizatorilor la deciziile transmise pentru un control al “luarii la cunostinta” de catre angajati
  • Fiecare decizie sau informare emisa va avea un numar unic de ordine in registrul de decizii, putind fi consultata la un moment ulterior
FivePlus® este partener IBM (IBM Advanced Business Partner), specializat in implementarea de solutii pentru managementul documentelor, aplicatii colaborative, mesagerie electronica si invatamant la distanta – eLearning.