banner-docplus-ro

CRM Proiecte si Oportunitati

Descrierea aplicatiei Docplus CRM Proiecte si Oportunitati

DocPlus® CRM Proiecte si Oportunitati este o solutie robusta de gestionare simpla si eficienta a proiectelor si a oportunitatilor de vanzari.
Atat managementul, cat si echipa de vanzari si project management sau alte persoane interesate, pot urmari cu ajutorul acestei aplicatii istoricul relatiei cu clientii si stadiul fiecarei oportunitati de vanzari, precum si derularea efectiva a proiectelor, putand previziona incasarile viitoare, pe baza informatiilor. Mai mult, aplicatia vine in sprijinul derularii proceselor interne ale organizatiei, urmarind structurarea eficienta a documentelor schimbate in relatia cu clientii, furnizorii, colaboratorii.

Utilizatorii mobili sunt avantajati de tehnologia offline, caracteristica aplicatiilor DocPlus® care permite lucrul cu aplicatia din orice locatie din afara biroului.

Aplicatia CRM Proiecte si Oportunitati permite urmarirea stadiului oportunitatilor, parcurgand intregul ciclu de vanzare, de la identificarea potentialului client, ofertare si pana la incheierea contractului, trecand prin toate etapele specifice unei vanzari.

Inregistrarile in aplicatie permit regasirea rapida a informatiilor, obtinerea unui istoric al proiectului, de la prima interactiune pana la finalizarea acestuia, fie ca se gestioneaza documentele specifice activitatii de vanzari, fie ca se colecteaza documentele, informatiile rezultate din derularea unui proiect.
Un factor important: date raman in organizatie indiferent de miscarile de personal si pot fi utilizate fara a mai pierde timp pentru reconstituirea informatiilor critice, in majoritatea cazurilor reconstituirea fiind practic imposibila.

Rapoartele generate din CRM ofera o viziune de ansamblu a oportunitatilor de afaceri, previzionand inceperea derularii unor proiecte si valoarea acestora.

Aplicatia CRM Proiecte si Oportunitati permite gestiunea produselor si serviciilor oferite, grupate pe mai multe criterii, oferind o baza centralizata utila departamentelor interesate.

Beneficiile aplicatiei Docplus CRM Proiecte si Oportunitati

  • Aplicatia CRM realizata de FivePlus ofera un cadru unitar si standardizat pentru gestiunea relatiilor cu clientii
  • CRM asigura crearea unor fise electronice de proiect care cuprind informatiile necesare pentru identificarea proiectului, organizarea acestuia si definirea persoanelor responsabile
  • Aplicatia CRM ofera instrumente pentru monitorizarea oportunitatii cu datele detaliate ale acesteia (valoare, perioada prognozata de inchidere, stadiul in care se afla)
  • CRM ofera o imagine detaliata a proiectului prin gruparea documentelor in functie de etapele de proiect (ofertare, contractare, derulare proiect, monitorizare etc.) si de tipurile de documente (corespondenta, oferte, intalniri, documente interne etc.)
  • Aplicatia CRM permite organizarea documentelor si a informatiilor rezultate din interactiunea cu partenerii, informatii provenite din surse diverse:
    • Continutul e-mail-urilor primite si transmise
    • Fisiere in format electronic (Word, Excel, Power Point, Autocad, alte formate)
    • Imagini scanate (in diverse formate) ale faxurilor receptionate si transmise, a corespondentei si a altor tipuri de documente: cereri de oferta, oferte, comenzi, contracte, desene, schite de mana, specificatii tehnice etc.
    • Note de convorbiri telefonice, minute intalniri, discutii etc.
  • Aplicatia CRM permite obtinerea de rapoarte dupa diferite criterii – data document, cereri primite, oferte transmise, comenzi/contracte, responsabil de proiect etc.
  • CRM ofera posibilitatea cautarii si regasirii documentelor electronice dupa cuvinte cheie
  • Aplicatia CRM permite vizualizarea rapida a ultimelor documente schimbate cu partenerii, oferte, contract, alte documente, precum si ultimele activitati efectuate de responsabilii de proiect
  • CRM asigura protejarea informatiilor despre proiecte – acces pentru grupuri restranse de utilizatori
  • Aplicatia CRM asigura suport pentru planificarea si organizarea activitatii zilnice, urmarirea, intretinerea si inchiderea oportunitatilor
  • CRM ofera suport pentru utilizatorii mobili (laptop) pentru a lucra off-line (fara conexiune permanenta cu serverul de aplicatie) sau pentru a se conecta la serverul companiei (prin tehnologia de replicare)
  • Aplicatia CRM asigura suport pentru luarea deciziilor, pe baza previzionarii vanzarilor, in functie de calificarea si consolidarea oportunitatilor, oferind o viziune de ansamblu a procesului de vanzare
  • CRM optimizeaza procesul de vanzari de la prospectarea clientilor pana la inchiderea vanzarii, oferind o metodologie de calificare a oportunitatii pentru toti responsabilii de vanzari
  • Aplicatia CRM permite adaugarea si vizualizarea activitatilor aferente fiecarui proiect, rezultand un control mai eficient al relatiei cu partenerul
  • CRM pune la dispozitie o lista structurata a produselor si serviciilor furnizate de companie, impreuna cu diferite caracteristici, specificatii functionale, pret
FivePlus® este partener IBM (IBM Advanced Business Partner), specializat in implementarea de solutii pentru management de documente, gestiunea clientilor – CRM, aplicatii colaborative, mesagerie electronica si invatamant la distanta – eLearning.