banner-docplus-ro

DocPlus

Solutiile DocPlus pentru managementul documentelor

FivePlus® propune solutii inovatoare care integreaza procesele de business, angajatii si tehnologia pentru crearea unei valori reale de business, oferind mediul adecvat pentru distributia informatiilor si ideilor.
Solutiile FivePlus® propune solutii inovatoare care integreaza procesele de business, angajatii si tehnologia pentru crearea unei valori reale de business, oferind mediul adecvat pentru distributia informatiilor si ideilor.
Solutiile FivePlus® pentru managementul documentelor sunt proiectate pentru a asigura suportul pentru cresterea eficientei, productivitatii, profitabilitatii, pentru imbunatatirea comunicarii in cadrul echipelor de lucru si reducerii costurilor administrative.

Solutiile DocPlus® dezvoltate de catre specialistii FivePlus® Solutions au la baza conceptul de comunicare si colaborare interna pe diferite activitati, in functie de domeniul specific al fiecarei companii.
Solutiile sunt orientate spre zona de managementul documentelor si al informatiilor.

Solutiile DocPlus® pentru managementul documentelor sunt construite pe infrastructura IBM Lotus Domino, platforma de mesagerie electronica interna si externa, comunicare in timp real, calendar individual si de grup, accesul la aplicatii facandu-se prin intermediul clientului Lotus Notes. Aplicatiile includ functionalitatile platformei IBM SameTime, fiind accesibile informatii privind disponibilitatea persoanelor.

Securitatea solutiilor pentru managementul documentelor

Securitatea solutiilor este asigurata prin infrastructura IBM Lotus Domino si prin controlul accesului fiecarui utilizator in cadrul aplicatiilor pe baza de roluri si permisii in functie de care se pot accesa informatii si documente.

Aplicatiile sunt prevazute cu zone de configurare specifice, administratorii acestora avand posibilitatea de a opta pentru jurnalizarea actiunilor efectuate sau includerea de protectii suplimentare la nivelul fiecarui document.

Componentele solutiilor Docplus pentru managementul documentelor

Componenta de baza, DocPlus® Basic, este formata din module care acopera necesitatile de organizare si colaborare. DocPlus® Basic reprezinta fundatia pentru aplicatiile de managementul documentelor, aducand un plus semnificativ zonei de comunicare interna prin:

  • structurarea tematica a informatiilor in cadrul grupurilor de lucru sau a departamentelor;
  • automatizarea proceselor interne de aprobare, informare;
  • gestionarea informatiilor despre clienti si realizarea de campanii de marketing.

DocPlus® Enterprise are in componenta o serie de aplicatii punctuale care raspund cerintelor de business, aplicatii focalizate pe activitati concrete, contribuind la cresterea productivitatii personalului si a vitezei de reactie organizationala prin crearea suportului de disponibilitate a informatiei si de luare a deciziilor intr-un timp mult mai scurt.

Aplicatiile DocPlus® Enterprise se bazeaza pe modulele din DocPlus® Basic, constituind un veritabil instrument de control al activitatilor interne ale companiei, contribuind la „automatizarea” proceselor de afaceri si la reducerea substantiala a timpului de regasire a informatiilor si documentelor prin gestionarea structurata a acestora, avand acces rapid la valorile si cunostintele organizatiei.

FivePlus® este partener IBM (IBM Advanced Business Partner), specializat in implementarea de solutii pentru managementul documentelor, aplicatii colaborative, mesagerie electronica si invatamant la distanta (eLearning).

pentru managementul documentelor sunt proiectate pentru a asigura suportul pentru cresterea eficientei, productivitatii, profitabilitatii, pentru imbunatatirea comunicarii in cadrul echipelor de lucru si reducerii costurilor administrative.

Solutiile DocPlus® dezvoltate de catre specialistii FivePlus® Solutions au la baza conceptul de comunicare si colaborare interna pe diferite activitati, in functie de domeniul specific al fiecarei companii.
Solutiile sunt orientate spre zona de managementul documentelor si al informatiilor.

Solutiile DocPlus® pentru managementul documentelor sunt construite pe infrastructura IBM Lotus Domino, platforma de mesagerie electronica interna si externa, comunicare in timp real, calendar individual si de grup, accesul la aplicatii facandu-se prin intermediul clientului Lotus Notes. Aplicatiile includ functionalitatile platformei IBM SameTime, fiind accesibile informatii privind disponibilitatea persoanelor.
Securitatea solutiilor pentru managementul documentelor
Securitatea solutiilor este asigurata prin infrastructura IBM Lotus Domino si prin controlul accesului fiecarui utilizator in cadrul aplicatiilor pe baza de roluri si permisii in functie de care se pot accesa informatii si documente.

Aplicatiile sunt prevazute cu zone de configurare specifice, administratorii acestora avand posibilitatea de a opta pentru jurnalizarea actiunilor efectuate sau includerea de protectii suplimentare la nivelul fiecarui document.
Componentele solutiilor Docplus pentru managementul documentelor
Componenta de baza, DocPlus® Basic, este formata din module care acopera necesitatile de organizare si colaborare. DocPlus® Basic reprezinta fundatia pentru aplicatiile de managementul documentelor, aducand un plus semnificativ zonei de comunicare interna prin:
structurarea tematica a informatiilor in cadrul grupurilor de lucru sau a departamentelor;
automatizarea proceselor interne de aprobare, informare;
gestionarea informatiilor despre clienti si realizarea de campanii de marketing.

DocPlus® Enterprise are in componenta o serie de aplicatii punctuale care raspund cerintelor de business, aplicatii focalizate pe activitati concrete, contribuind la cresterea productivitatii personalului si a vitezei de reactie organizationala prin crearea suportului de disponibilitate a informatiei si de luare a deciziilor intr-un timp mult mai scurt.

Aplicatiile DocPlus® Enterprise se bazeaza pe modulele din DocPlus® Basic, constituind un veritabil instrument de control al activitatilor interne ale companiei, contribuind la „automatizarea” proceselor de afaceri si la reducerea substantiala a timpului de regasire a informatiilor si documentelor prin gestionarea structurata a acestora, avand acces rapid la valorile si cunostintele organizatiei.

FivePlus® este partener IBM (IBM Advanced Business Partner), specializat in implementarea de solutii pentru managementul documentelor, aplicatii colaborative, mesagerie electronica si invatamant la distanta (eLearning).