banner-parteneriate-ro

Microsoft

microsoft-scalat

Microsoft Corporation este lider mondial incontestabil în software, servicii şi soluţii care să ajute oamenii şi companiile să îşi atingă scopurile.

Prin relatia de parteneriat dezvoltata cu Microsoft, FivePlus este orientata catre zona de licentiere si implementarea soluţiei Microsoft 365.
FivePlus este Microsoft Registered Member.

Office 365 se referă la planurile de abonament care includ acces la aplicațiile Office, plus alte servicii de productivitate activate prin internet (servicii cloud).
Includ, de asemenea, versiunea desktop a celor mai recente aplicații Office, pe care utilizatorii o pot instala pe mai multe computere și dispozitive. Printre aplicațiile instalate se numără: Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook, Publisher și Access. (Publisher și Access sunt disponibile doar pe PC.). Aveți întotdeauna cea mai recentă versiune a aplicațiilor.
Varianta Office 365 online reprezintă o opțiune foarte bună pentru anumite nevoi de afaceri și sunt proiectate să funcționeze cu cea mai recentă versiune de Office, Office 2013 și Office 2011 pentru Mac.
Toate planurile Office 365 sunt plătite în baza unui abonament, lunar sau anual.

De asemenea, o serie de intrebari frecvente despre solutia Office 365 puteti regasi la link-ul: http://office.microsoft.com/ro-ro/business/intrebari-frecvente-despre-microsoft-office-365-pentru-firme-FX103030232.aspx#TopQuestions

Companiile întâmpină multe dificultăţi
Într-o proporţie covârşitoare, angajaţii actuali îşi petrec cel puţin o parte din zi departe de birou. Când nu stau la birou, au totuşi nevoie de acces la lucrurile importante şi şi-ar dori să le acceseze de pe dispozitivele mobile pe care le deţin, fie că sunt smartphone-uri sau tablete.
Accesul limitat la documente, e-mail, calendare şi persoane poate afecta productivitatea şi capacitatea lor de a oferi servicii propriilor clienţi. De asemenea, ar fi frumos ca angajaţii mobili să aibă acces fără să necesite VPN.
Firmele au nevoie de o metodă pentru a face faţă concurenţei acerbe şi să găsească totodată noi proiecte şi clienţi. Pe o piaţă concurenţială, firma are nevoie ca angajaţii ei să aibă informaţiile şi răspunsurile la îndemână.
Firmele trebuie să găsească metode mai bune/rapide de a le arăta clienţilor lor stadiul proiectelor.

În condiţiile dezvoltării firmei, angajaţii lucrează de la diferite birouri, de la sediile clienţilor, de acasă sau din deplasare.
Dacă nu utilizează acelaşi set de instrumente, angajaţii aflaţi la distanţă vor întâmpina probleme de conectare şi de colaborare cu ceilalţi, cauzând ineficienţă şi pierderi de productivitate.
Chiar dacă angajaţii dvs. utilizează aceleaşi instrumente, dacă instrumentele în sine nu sunt concepute să funcţioneze nativ unele cu altele, adică dacă utilizaţi soluţii disparate de e-mail, colaborare, mesagerie instant (IM) şi conferinţe, nu uşuraţi sarcina angajaţilor dvs., ci dimpotrivă, vă frustraţi utilizatorii finali şi vă suprasolicitaţi personalul IT cu integrarea.
Lipsa capabilităţilor de mesagerie şi colaborare de nivel enterprise afectează capacitatea membrilor echipei de a colabora în condiţii de siguranţă la documente şi în timpul întâlnirilor.
Aveţi nevoie să partajaţi uşor şi sigur documentele – uneori fişiere de mari dimensiuni – cu membrii echipei şi cu cei din afara organizaţiei.

Multe companii au o activitate IT solicitantă şi se simt legate de serverele lor, ceea ce face ca personalul lor IT să nu mai aibă timp pentru proiecte strategice.
Apoi mai sunt şi temerile legate de securitate şi fiabilitate. Companiile se tem de atacurile prin mesaje spam, viruşi şi programe rău intenţionate – mai ales dacă clienţii lor au de suferit.
Un alt coşmar IT sunt problemele cu integrarea, funcţionalitatea şi uşurinţa utilizării.
Chiar dacă aţi implementat o soluţie nouă, aceasta necesită adesea un timp pentru instruire, timp de care personalul IT şi utilizatorii finali nu dispun.

Pe fondul incertitudinii din economia globală, tot mai multe companii sunt presate să realizeze tot mai multe cu bugete şi personal IT tot mai reduse.
Chiar şi atunci când doriţi să faceţi upgrade, cumpărarea unui server nou reprezintă o cheltuială de capital semnificativă. La acestea se adaugă cheltuielile continue cu întreţinerea şi depanarea.
Costurile de licenţiere sunt greu de urmărit şi adesea există confuzii legate de transferarea licenţelor.

Având în vedere toate aceste dificultăţi, de fapt căutaţi soluţii tehnologice care să corespundă cerinţelor firmei dvs.

Office 365 pentru firme medii – o ofertă special gândită pentru firmele cu mai puţin de 250 de utilizatori.
Oferă instrumente de productivitate de nivel enterprise la un preţ convenabil.
Dat fiind că este un serviciu bazat pe cloud, veţi avea întotdeauna acces la cea mai recentă tehnologie.
Toate serviciile oferă acelaşi timp de funcţionare de 99,9% garantat printr-un acord susţinut financiar privind nivelul serviciului.
Este conceput să vă ajute să lucraţi fără probleme online sau offline.

Profitaţi la maximum de investiţia dvs.
Office 365 defineşte în sensul cel mai larg ceea ce înseamnă productivitatea şi colaborarea pentru firme.
Beneficiaţi de instrumente de firmă puternice la un preţ convenabil, fără compromisuri.
Găsiţi într-un singur loc tot ce vă trebuie pentru a fi productivi la birou, scăpând de costurile şi complicaţiile integrării unor soluţii punctuale.
Microsoft creează instrumente profesionale pentru firme.

Dat fiind că Office 365 este un serviciu bazat pe cloud disponibil prin abonament, veţi avea întotdeauna cea mai recentă versiune a tehnologiei.
Office este de mulţi ani limbajul comun în afaceri – acum vă puteţi abona la Office şi veţi putea utiliza întotdeauna cea mai recentă versiune.

Nu trebuie să faceţi upgrade pentru servere ca să puteţi utiliza Office 365.
Puteţi reduce costurile legate de întreţinerea serverelor, dacă nu mai utilizaţi propriul dvs. server Exchange. Puteţi gestiona serviciile Office 365 dintr-o consolă de administrare bazată pe web.
Office 365 înseamnă şi costuri reduse cu instruirea, deoarece se bazează pe servicii cu care utilizatorii dvs. sunt deja familiarizaţi.

Licenţiere simplificată pe utilizator şi nu pe dispozitiv: Mai puţin timp petrecut cu urmărirea licenţelor, mai multe opţiuni pentru utilizatori.
Pentru fiecare utilizator de Office 365, puteţi instala Office pe până la 5 PC-uri sau sisteme Mac, plus 5 dispozitive mobile, printre care se numără smartphone-uri şi tablete.
Aveţi costuri lunare previzibile, uşor de bugetat.
Dacă aveţi angajaţi sezonieri, puteţi să adăugaţi sau să ştergeţi uşor utilizatori, în funcţie de necesităţi.